۹۶ آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
۹۶ آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستند
نوشته شده در یک شنبه 24 مرداد 1395
بازدید : 869
نویسنده : محمد حسین احمدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند:

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: در طول دوران دفاع مقدس ۹۶ آزاده سرفراز و ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۵۶ شهید گرانقدر سند برآزادگی افتخار و شرف مردم نهاوند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های پرتال خبر از همدان: علی خزایی در گردهمایی ۹۶ آزاده نهاوند اظهار داشت : آزادگان نهاوند فقط مختص به رپیم بعثی عراق و صدام نبود بلکه در دوران رپیم ستم شاهی تعدادی از جوانان انقلابی و عدالتخواه نهاوندی در زندان بودند که تعدادی از آنها آزاد و ۶نفر از آنها در سال ۵۲ به شهادت رسیدند.

وی گفت: باید  خاطرات آزادگان و رزمندگان نهاوندی را در قالب کتاب گردآوری کنیم که یک نویسنده خوزستانی مقداری از کار ایثارگران را در قالب یک کتاب انجام داده.

خزایی افزود: آزادگان سند ایستادگی و استقامت ملت ایران هستند و هشت سال دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که باید زوایای ارزشمند آن در ابعاد مختلف را شناخت و به نسل‎های آینده انتقال داد.

وی آزادگان را سند ایستادگی و استقامت ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی توانسته در برابر استکبار جهانی مقتدرانه بایستد و به خار چشم دشمنان تبدیل شود به دلیل وجود روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی آحاد مردم به ویژه رزمندگان و ایثارگران بود.

 




:: برچسب‌ها: ۹۶ آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: